
Hoera! Vanaf september is De Augurkenkoning weer te zien op RTL 4. De exacte startdatum wordt later bekendgemaakt.
Maar één ding kunnen we alvast verklappen: ook het vijfde seizoen belooft weer een serie vol gezelligheid, herkenbare momenten en natuurlijk de nodige hilariteit te worden.
De realityserie geeft opnieuw een kijkje bij ons achter de schermen. Onze Oos, Camiel, Silvian en alle andere medewerkers zijn volop te zien. Niet alleen op de vertrouwde plekken in Amsterdam, maar ook daarbuiten. Want zoals altijd gebeurt er bij Kesbeke genoeg, zowel binnen als buiten de zaak.
Iedere week nemen we je mee in het reilen en zeilen van ons bedrijf. Van drukke werkdagen en bijzondere ontmoetingen tot onverwachte situaties en momenten waarop alles nét even anders loopt dan gepland.
Voor ons is het bijzonder dat de camera’s opnieuw meekijken in onze dagelijkse praktijk. Iedereen binnen Kesbeke draagt daar op zijn eigen manier aan bij. Dat levert niet alleen mooie beelden op, maar ook een eerlijk en vrolijk inkijkje in wie we zijn en hoe we werken.
Zet hem dus alvast in je agenda: vanaf september is Kesbeke, De Augurkenkoning iedere week te zien op RTL 4. Zodra de exacte datum bekend is, delen we die natuurlijk meteen.
We hopen dat je weer met veel plezier kijkt!
